A gazdasági és megélhetési válság a 150 éves, ikonikus PICK szalámi vezető pozícióját is kihívások elé állította.
Hogyan ellensúlyozhatjuk a válság idején tapasztalható visszaesést, amikor a saját márkás termékek kerülnek előtérbe, és a fogyasztók – a minőségi különbségek és a márka ismertsége ellenére – a drágább termékek helyett az olcsóbb alternatívákat választják?
Érzelmi kapcsolódást kell építenünk azzal, hogy bemutatjuk: a PICK szalámi életünk, kultúránk, nemzeti identitásunk és közös élményeink része, amely velünk van, volt és lesz a felejthetetlen pillanatokban.
Ezért újrapozicionáljuk a PICK-et egy olyan imázskampánnyal, amely ikonikus közös élményekre és ízemlékekre épül, érzelmi és szakmai megkülönböztetést kínál egyedi promóciós megoldásokon és művészeti együttműködéseken keresztül.
Kövess minket: